مهندس علی قائمی
WhatsApp Image 2023-06-25 at 00.22.28

مهندس علی قائمی

عضو دپارتمان: مشاوره تحصیلی و شغلی

مدرک و رشته تحصیلی: کارشناسی مهندسی شیمی و کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی

تخصص‌ و مهارت: برنامه ریزی و مشاوره کنکور - انتخاب رشته کنکور - تدریس درس شیمی متوسطه دوم

میزان تجربه: 22 سال

روزها و ساعات کاری: روزهای زوج - ساعت ۱۴ تا ۱۹

نوبت‌دهی

دیگر دپارتمان ها

1.

کمک به دانش آموزان و سایر افراد جامعه برای ارزیابی شخصیت و شناسایی استعدادها و توسعه و رشد فردی آنها به منظور بهبود عملکردشان در مسیر صحیح زندگی.

2.

کمک به دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان به منظور برطرف کردن مشکلات و ابهامات تحصیلی، برنامه ریزی درسی، انتخاب رشته و نهایتا انتخاب بهترین شغل و حرفه

3.

رفع چالش ها و مشکلات روان‌شناختی کودک و نوجوان، زوج و خانواده به منظور داشتن حال روحی خوب در جهت رشد و تعالی عنصر خانواده و دستیابی به بهترین اهداف زندگی.

4.

آموزش مهارت های فردی و اجتماعی به دانش آموزان و سایر افراد جامعه برای بهبود روابط فردی و اجتماعیشان در یک زندگی موفق و رضایت بخش.

5.

آموزش مهارت های مالی و کسب و کار به دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان برای آشنایی با حوزه های مدیریتی از جمله مالی، بازرگانی، بازاریابی، کارآفرینی و غیره در جهت تاسیس کسب و کارهای مختلف یا پیشرفت در حرفه مدیریتی.

6.

آموزش رسانه و مهارت های تبلیغاتی به دانش آموزان و سایر افراد جامعه برای ارتقای توانمندی هایشان در زمینه اصول و تکنیک های تبلیغات، طراحی گرافیکی، تحلیل بازار و مشتری، روش های بازاریابی به خصوص دیجیتال مارکتینگ.

مدارک و افتخارات

شخصیت شناسی و استعدادیابی

لطفا برای رزرو وقت مشاوره فرم زیر را پر کنید.

مشاوره انتخاب رشته

لطفا برای رزرو وقت مشاوره فرم زیر را پر کنید.

درخواست وقت مشاوره

لطفا برای رزرو وقت مشاوره فرم زیر را پر کنید.